کرج برنده انتقال کلاهبرداری تلفنی مناقصه

کرج: برنده انتقال کلاهبرداری تلفنی مناقصه ریس پلیس آگاهی دریافت خدمات یا کالا قزوین

گت بلاگز علمی پزشکی با محافظان شخصی قلبتان آشنا شوید

برای این که قلبی سالم‌تر داشته باشید، ۷ توصیه جهت شما داریم، تلاش کنید هر روز یکی از این نکته‌ها را به کار ببندید و به مدت یک ماه فقط روی انجام چند توصیه تم

با محافظان شخصی قلبتان آشنا شوید

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیکگروه علمی پزشکی کلوب خبرنگاران؛ مشکلات قلبی یکی از بیماری های کشنده جهت مردان و زنان در تمام سنین و در سراسر دنیا هست. اگر بطور میانگین جوانان چاق، تنها ۱۰ درصد از کل وزن بدنشان را کم کنند، بطور قابل ملاحظه ای احتمال بروز بیماری قلبی در آن ها کم کردن می یابد.

عبارات مهم : سلامت

همچنین با تغذیه درست در سلامت قلب، می توانیم عوامل خطرزا قابل پیشگیری بیماری قلبی را از بین ببریم این عوامل مشمول بر کلسترول، تری گلیسیرید، هوموسیستئین و فشار اکسیداتیو هست.
در اینجا ۷ توصیه به شما پیشنهاد می کنیم و امیدواریم انجام این توصیه ها برایتان عادت شده است و سلامتی را برایتان به ارمغان آورد.

هویج

این سبزی ترد و شیرین به کنترل قند خون کمک می کند همچنین جهت تنظیم کلسترول خون بافایده هست، چون سرشار از فیبرهای محلول در آب هست. می توانید از پوره ی هویج در سس ماکارونی نیز استفاده کنید.
پرتقال
مرکبات نارنجی و مخصوصا پرتقال، حاوی بتا و آلفا کاروتن، لوتئین، ویتامین C، فلاونوئید، پتاسیم، فولات و فیبر فراوانی هستند. از این رو، محققان آمریکایی مصرف روزانه حداقل یک پرتقال یا نارنگی را در فصل خودشان به بیماران قلبی یا آنهایی که می خواهند قلب سالم تری داشته باشند، توصیه می کنند.
شکلات تلخ
تحقیقات تازه نشان داده که شکلات تلخ جهت سلامت قلب بافایده است و مانع از لخته شدن خون می شود. کلسترول خون را تنظیم کرده و به علت داشتن فواید آنتی اکسیدانی از التهاب و نابودی سلول ها جلوگیری می کند.
سیب
از آنجایی که کلسترول، فشار خون و هموسیستین بالا، زمینه ساز بروز بیماری های قلبی هستند، مصرف طالبی به علت دارا بودن مواد مغذی که جهت کنترل این سه عامل مورد نیاز هست، بافایده بوده و در حفظ سلامت قلب موثر آشنا شده است هست.
آواکادو
این نوع چربی از آنجایی که سطح LDL یا کلسترول بد شما را زیاد کردن نمی دهد، جهت سلامت قلب مهم هست. حتی با مصرف آن جایگزین چربی های ترانس یا اشباع، می تواند کلسترول شما را کم کردن هم بدهد!
آجیل
در واقع مصرف آجیل خطر توسعه لخته های خونی که می توانند عامل حمله های قلبی کشنده باشند را کم کردن می دهد. آجیل همچنین به سلامت دیواره عروق کمک می نماید. البته باید توجه داشته باشید که شواهد مبنی بر سودمندی آجیل جهت سلامت قلب هنوز به مرحله قطعیت و اثبات نهایی نرسیده اند.

توت فرنگی
همچنین توت فرنگی دارای مقادیر بالایی از آنتی اکسیدان ها مثل الاژیک اسید و آنتوسیانین (رنگدانه قرمز) است که در پیشگیری از بیماری های قلبی موثرند.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: سلامت | فرنگی | پرتقال | بیماری | سلامتی | پرتقال | پیشگیری | کلسترول | کلسترول خون

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog